Me Me Me Me Me Me

maandag 14 juli 2014

Found of the week


Deze week was ik in de supermarkt toen ik plots een pareltje tegenkwam! Lactosevrije vanille roomijs. Ik heb hem meteen getest en hij is meer dan goedgekeurd! Het heeft een iets volle smaak dan de gewone ijs, maar is toch bijzonder lekker. En het is natuurlijk zonde om zo'n lekkere ijs niet in een nog lekkerdere mantel te steken. Roomijs gaat perfect samen met vruchten en uiteraard met chocolade! En zo hoef jij op een warme zomeravond toch geen "buitenbeentje" te zijn en kan je lekker met je vrienden en familie meesmullen van een ijsje!

----------------------------------------------------------------------------------------------

This week I was in the supermarket when I suddenly came across some dairy-free vanilla ice cream. I immediately tested him and he is more than good! It has a slightly full flavor. And it's a shame to have such a tasty ice cream without some topping. Vanilla ice cream goes perfectly with fruit and of course chocolate! And on a hot summer night you don't have to be a "maverick" and you can snuggle some ice cream with your friends and family!

3 opmerkingen: