Me Me Me Me Me Me

donderdag 4 december 2014

Gevulde paprika's in de oven


Zin om eens iets origineel te maken? Dan is dit het perfecte recept. Gevulde paprika's met quinoa, feta, wortelen en stukjes kip. En als finishing touch worden ze nog even gegrild in de oven. 
Ik moet eerlijk toegeven dat ik gek ben op geitenkaas! Daarom ben ik ook erg blij dat ik lactosevrije fetakaas gevonden heb! Denk niet meteen dat je niets meer kan eten. Er zijn heel veel alternatieven op de markt als je goed zoekt!

Smakelijk!



Smakelijk!


-----------------------------------------------------------------------------------

Want to make something original? This is the perfect recipe! Stuffed peppers with quinoa, feta cheese, carrots and chicken pieces. And as a finishing touch, they are grilled in the oven.




Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten