Me Me Me Me Me Me

dinsdag 25 november 2014

Mozzarella-tomato snack


Je kent het wel, je wil vrienden over de vloer laten komen en je moet snacks voorzien. Maar van de meeste hapjes word je nu eenmaal ziek en je wilt als gastheer/vrouw niet naar de wc hollen. Dan heb ik hier een voorbeeld van een lekker en darmvriendelijk hapje. Je hebt alleen kleine mozzarellabolletjes nodig, kersttomaatjes en verse basilicum. Als je kerstomaatjes niet zo goed kan verdragen, kan je ook kiezen voor gewone tomatenstukjes. Je steekt een bolletje mozzarella samen met een blaadje basilicum en een stuk tomaat op een tandenstoker en klaar is kees. Je kan het nog afwerken met een scheutje (basilicum)olie.

Smakelijk!



------------------------------------------------------------------------------------

You probably know the feeling when you want to have friends coming over and you have to make some snacks. But from most of the snacks you are getting sick and as an host/hostess you don't want to run to the bathroom. I have an example of a tasty and intestinal-friendly snack. You only need small mozzarella balls, cherry tomatoes and fresh basil. If cherry tomatoes trigger you, you can also opt for pieces of ordinary tomatoes. You put a ball of mozzarella with a basil leaf and a slice of tomato on a toothpick and it's done. You can still finish with a (basil) oil.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten